Subject: FW: Konkurentsiseaduse täiendamise seaduse eelnõu (välisriigi subsiidiumite määruse rakendamise pädevusnorm) esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 16:44:17 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, March 28, 2025 4:08 PM
To: [email-masked]; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Kohtute infoteenistus 
<[email-masked]>; Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; Kohtute 
infoteenistus <[email-masked]>; Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; 
Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond 
<[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked]>; 
Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>; Eesti E-kaubanduse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Otsemüügi Assotsiatsioon <[email-masked]>; 
Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti 
Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Eesti Tarbijakaitse Liit 
<[email-masked]>
Subject: Konkurentsiseaduse täiendamise seaduse eelnõu (välisriigi 
subsiidiumite määruse rakendamise pädevusnorm) esitamine kooskõlastamiseks 
ja arvamuse avaldamiseks

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Link 
EIS-i:https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8e6c5aeb-cde0-48e2-8f38-299b5162a20f

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 11.04.2025 e-posti aadressile: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Konkurentsiseaduse täiendamise seaduse eelnõu (välisriigi 
subsiidiumite määruse rakendamise pädevusnorm) esitamine kooskõlastamiseks 
ja arvamuse avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 28.03.2025

Registreerimise number: 8-1/2963-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee